Sungrow en PVO International slaan de armen ineen

Persbericht 26-08-2020

Sungrow en PVO International hebben een overeenkomst ondertekend waarin ze hun samenwerkingsplannen hebben bekrachtigd. Samen gaan ze zich richten op de (grotere) commerciële projecten in de Benelux.

PVO International is verheugd de samenwerking met Sungrow bekend te maken. Frank Heijckmann, oprichter van PVO zegt hierover: ‘Wij zijn blij dat we zo’n groot en succesvol merk aan ons assortiment hebben kunnen toevoegen. Hiermee kunnen we onze klanten een zeer interessant alternatief bieden, zowel op technisch vlak als financieel.’ Florian Chan, Distributie Directeur Sungrow Europa voegt toe: ‘Met PVO International hebben we de perfecte partner gevonden die ons zal helpen verder te groeien in het commerciële segment in de Benelux. Zij zullen ondersteuning bieden op service – en technisch gebied.’

Over Sungrow

Sungrow Power Supply Co., Ltd (“Sungrow”) is ’s werelds meest bankabele omvormermerk met meer dan 100 GW wereldwijd geïnstalleerd vermogen. Sungrow is in 1997 opgericht door professor Cao Renxian van de universiteit en is een leider in onderzoek en ontwikkeling van PV omvormers met het grootste toegewijde R & D-team in de branche. Sungrow heeft een breed productportfolio met PV-omvormeroplossingen en energieopslagsystemen voor utiliteitsschaal-, commerciële, hybride en residentiële toepassingen, evenals internationaal erkende, drijvende PV-installatieoplossingen. Met een sterk 23-track record in de PV-industrie, produceert Sungrow producten voor energie-installaties in meer dan 60 landen, met behoud van een wereldwijd marktaandeel van meer dan 15%.

Over PVO International

PVO International voorziet sinds 2014 haar Europese partners van de volledige inkoop en levering van PV-benodigdheden. PVO staat in voor producten van hoogwaardige kwaliteit, betrouwbaarheid met de best mogelijke inkoopcondities. Door de jarenlange ervaring op de dynamische markt van zonnepanelen kent PVO het klappen van de zweep. PVO is de schakel tussen de fabrikanten en haar partners en het verlengstuk van grote EPC-ers, ontwikkelaars en installateurs. Kortom, wij verbinden, wij adviseren en wij regelen het.

Voor meer informatie neem contact op met marketing@pvo-int.com.